dimanche 16 décembre 2007

Sprekingen!


Må skryte litt av joggingen til Kai-Even! Aldri mens jeg har kjent ham har han vært så ivrig på å jogge. Hele høst-semesteret, og det meste av vår-semesteret, har han jogget tre ganger i uka. Og hvis det er andre ting som må skje på de fastsatte ettermiddagene, så står han opp klokka seks og stikker ut. Jeg blir imponert over det. Nå får han nesten abstinens når han ikke kommer seg ut, og magen minker og minker.
Jeg prøver å holde formen med en trimsykkel jeg har, men er ikke like standhaftig, så jeg må nok stå på litt mere hvis jeg skal klare å henge med Kai-Even på fjelltur til sommeren.

Oddrun

3 commentaires:

Sveinung a dit…

respekt Kai-Even!

Eileen og Espen a dit…

du imponere Kai-Even :)

Anonyme a dit…

Me glede oss te dei nye bassengbildene!